Aj,aj,aj!

Jag fick inte ont i händerna men Becca kommer nog att ha besvärligt ont imorgon :(. Stackars henne! Och vi som ska till norrköping imorgon.
Nej händerna gör inte ont men jag tror jag fick en hjärtattack idag ^^
I alla fall en liten. Tack för den skrämningen Joakim!

Vad skönt det känns att bara ha haft 2 lektioner idag! Sen tittat på Becca som blev skuren i munnen inte så trevligt. Vi lugnade ner oss med skönheten och odjuret, åt goda mackor och tog oss en titt på geografin.

Vet inte om det blir Tysklandresa för mig :'(. Men det ska gå!



Min sanning: Stolt som en stolpe.


Kram
Saxx

Kommentarer
Postat av: ida w

vad i helvete säger du unge? (förlåt hårt uttryck) nog ska du väl med till tyskland?! ;( puss

2007-12-04 @ 19:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0