Jumbojet

Sista dagen var idag. Jag blev tagen i armen av någon med hemskt strikta åsikter i religion, det enda jag sa var "Jag tror faktiskt inte på gud". Läskigt var det, men jag skrattade nästan rakt upp i ansiktet på henne och ännu mera efteråt på vägen till skolan. 
De andra var med i någon tävling för klasserna. Jag och Elina dissade den.

Ett helt lov nu utan att träffa klassen, sorgligt. Men jag tror alla behöver ledigheten.
Till tyskland snart då, nyår står för dörren!

Till Ida på söndag! Hon fyller år så lägligt som till Jul ^^
Måste gå till farfar och farmor imorgon och tigga pengar.


Min sanning: Musiken övervinner allt.




do viðenja
Saxx

Kommentarer
Postat av: ida w

sösösösöndaaag, haha. ;D

2007-12-20 @ 09:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0