Paris Je t'aime

Igår: Sista bion gick :( trist och tråkigt. Bra film men på konstigt humör så jag grät istället, Sov hos unionen, vi fällde några tillsammans. Drömde att jag var otroligt hes.

Idag: Vaknade, mådde okej, frågade varför, åkte till skolan,  blev frustrerad, geografi inlämningen uppskjuten! 


Frågade varför? 

Åkte hem med Becca, åt, frågade varför, åkte till centrum, träffade Maria, köpte present.

Glögg, glas och polkagrisar.

Gick till Bea, hämtade gran i läskig källare utan lampa, sprang i panik, klädde gran, hade sönder diskoglob, tog upp glas med en roller, tog upp rollern som fastnade i golvet med en flasköppnare, limmade globen, la mig på sängen, frågade varför.

Åkte hem, kelade med katten, satte mig här, började skriva, frågade varför?



Min sanning: Utan ord ser jag.


Ciao
Saxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0