Sluten

Jag ska börja med att säg aatt jag är så JÄÄÄÄVLA trött rent ut sagt. Jag läste sista Harry Potter boken hela natten till julafton. Den var bra fast jag vet inte om jag gillade slutet. Den nya laptopen var en överraskning, jag grät och skrattade om vartannat, pappa och Harriet måste vara panka nu, jag känner mig så bortskämd. Plus att de betalade hela resan till Tyskland!


Jag vill sova mera!


I morse drömde jag om att jag körde bil i baksätet och att en polis försökte stoppa mig, när jag satte foten på bromsen funkade den nästan inte (ni vet som när man är jagad och måste springa fast det inte går).  Jag hade dessutom musik på jättehög volym så jag hörde inte vad han sa men jag hittade inte knappen där man sänkte. Konstig dröm. Sen bytte den till en annan dröm i skolan men den orkar jag inte skriva om.




Min sanning: Det var en timme på morgonen då jag inte kunde sluta.



Hejsvejs
Saxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0