Vet inte vad jag ska skriva här.

Igår var det underbart! Jättekul studiebesök i norrköping! Tills kvällen kom. Jag har nu upptäckt att jag är otroligt rädd för orkestrar. Jag fick panik och var tvungen att gå ut. Det är sant. Konstigt. Hur kan jag vara rädd för klassisk musik? Åkte bussen hem till katrineholm sen, vi spelade sanning.

Idag var alla trötta. Låg som hösäckar på bänkarana och gäspade. Skolan flöt på ändå. Ikväll är det film!
Den sista :(.  Längtar till efter jul då det kommer fler!

Äter pepparkakor och dricker mjölk!
Hemma hos Ida union!



Min sanning: Jag vill ha en kille som smyger sig på, lägger händerna för mina ögon och viskar: "Gissa vem?"


Hade bra!
Saxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0