Today

Heej! Det känns lite häftigt med det första blogginlägget ^^. Lite konstigt känns det väl också eftersom det är lite att följa strömmen, vilket jag är ganska mycket emot, om man inte gillar det förstås. Dessutom "vem kommer tycka att det här är intressant?" Just nu sitter jag och tar emot samtal vid teatern. Det är många som vill ha biljetter! :D
Min vardag då?
Jo, jag går i skolan som de flesta andra med många läxor som de flesta andra och skilda föräldrar som de flesta andra. Jag går i en av sveriges bästa klasser, vågar jag påstå. Mysfaktor!

Sjutton vad jag är sugen på pepparkakor och glögg!

Livet i det stora hela då?
Mitt liv....hmmm...
Just nu känns det som det är en film, inget är på riktigt.
Instängd liksom.

Carpe diem!
Saxx

Kommentarer
Postat av: sanna

Ha en fin kväll =)

2007-11-23 @ 19:36:19
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0