En hundradel per sekund

visst ska man följa sina känslor?
eller är det förnuftet man ska följa?
eller kanske lite av båda?
men kan man/kvinna kombinera dessa?
Jag är väl för dramatisk för att kunna det kanske.
jag måste fånga mitt förnuft för jag vill bara följa känslan
det är en bra känsla fast i dåliga förhållanden
bokstavligt
vänta och se?
det går inte
men jag vill
för allt i världen vad jag vill!
jag ryser i hela kroppen
det börjar i ryggen
SLUTA!
måste försöka
men jag längtar, fast jag inte får, till vissa dagar
snart är det bara tre, två, en
och sen är det slut på riktigt
ARRGGGGHHHH!!!!!!!
om det bara inte fanns oskrivna lagar!




Varför föddes jag inte tidigare? eller kanske senare?




Saxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0