Jean-Baptiste

Heej! Idag har jag varit på en teater och fått en vip guidad tur av min mosters vän som jag bara har träffat två gånger tidigare för flera år sedan. Jag mindes inte att han hade så fina ögon, snacka om chock. Sen träffade vi han som ägde stället. Det visade sig att han är jättefamous. Han var tvungen att flyga i hast upp till sthlm en gång för att Loa falkman vägrade bli smikad av någon annan. Så jag har rört mig i kändiskretsar idag. Tänk att jag fick gå in i ett helt rum fullt med olika scenkläder. Där kunde jag tyvärr inte stanna så länge för jag blev så överväldigad att jag nästan började gråta. Efter det fick jag höra i historia om stället och rätt som det var kom en känd artist/skådis/dansare in och satte sig ner för att prata med oss. Och nu ikväll drack jag, moster och hennes kille vin. Jag och moster fortsatte med choklad och började därefter fnissa massor, snart ska vi spela spel och lyssna på bär hennes kille pratar på radion.


Åh! Vilken underbar dag!!!




Saxx




p.s. igår såg vi parfymen på film som vi hyrde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0