Karashardasch

Nu är det lov. Mysigt mysigt! Jag ska till min Moster på tisdag, vi ska kanske leka med vargar eller vargungar ^^
Jag fryser om händerna nu när jag suttit vid datorn och skrivit ganska länge. Kanske borde bygga in värmetrådar i tangenterna, jag borde i alla fall uppfinna sådana.
Teatern var ganska rolig idag, vi dansade och sjöng lite.


Hon såg ut genom fönstret. Frosten klamrade sig fast längs grässtråna då solen sköjlde värme upp över kanten på horisonten. Så hade den gjort sen tidernas begynnelse, men idag viskade den om något särkilt. Idag skulle någonting ske som varken tiden eller begynnelsen kunde förutspå. Hon hade rest sig från sängen nu och vandrade de ynka centimetrarna fram till glasrutan. En suck undslapp hennes läppar. Huvudet kändes alltför tungt den här morgonen.

(Del ett ^^)



Saxx

Kommentarer
Postat av: Anonym

ida, du kommer till kim på tors va? fest ju. så kan vi ses lite. du är ju borta hela veckan, inte ens fika kan du följa med på om vi ska ha det med några ur klassen. men ha det kul i norrköping! :)

2008-02-17 @ 21:47:33
URL: http://idawalderlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0