Spanska Flugan

Jag vet inte hur många gånger jag har tänkt smarta saker och vidare tänkt att jag ska skriva in dem här. Men sedan när jag sätter mig här och det verkligen gäller är de som bortblåsta. Så jag kanske inte tänkte dem egentligen? Fast det gjorde jag nog, usch, det där var inte alls smart. Men jag kanske vill vara lite korkad. Tillåt mig att ta tillfället att säga att detta är ett oredigerat inlägg så allt bara står och är inte bra eller så kanske det är förundransvärt bra. Ja, ni ser bara en massa strunt och så. Ja! jag kan lägga in en kortisjättekortis novell jag skrev en gång, den är nog kanske mera som en dikt eller jag vet inte, betstäm själva.



Stunden var inne. De hade väntat länge på just den här minuten, den här sekunden. Vinden lekte med deras hårtussar, för mer än några tussar var det knappast längre. Kläderna som för länge sedan varit vita var nu grå och solkiga. De tog varandras händer och såg ner i avgrunden framför dem. Långt där nere vilade de vassa stenarna i havets gungande vågor. Ingenting fanns kvar. Det kändes som en evighet sedan det fanns något som betydde. De tog ett steg närmare, stannade ett tag för att känna solens strålar värma en sista gång, som ett adjö. Fågeln viskade att nu var det dags. Stunden passerade, just den minuten, den sekunden.



Usch, vilket hejdundrande konstigt inlägg, nej men nu har jag skrivit usch för många gånger. Blä!


A just ja ni kanske vill ha recept på en kur mot förkylning?

1msk färskpressad ingefära
1msk pressad citronsaft
1 kryddmått cayennepeppar

Sen fyller man upp ca en fjärdedel av glaset med koncentrerad äppeljuice. (om det stavas äppeljuice eller äpplejucie har ingen roll ni fattar ju i alla fall)
Sedan ca 3 fjärdedelar vatten.
Rör om, och så är det klart!
(detta ska man svepa)


Jisstanes, eller nåt, vilket långt inlägg, det här kommer ni aldrig att orka läsa ^^ 

NU ska jag nog gosa ner mig i soffan och titta på sapnska flugan.





Saxx 




Update:
Den där novell/dikten passar inte ens
in och den är inte ens bra. Kom på det
och var tvungen att skriva det även om
ni nog märker det helt själva, så ni kan
ju se detta som en hint

Kommentarer
Postat av: Anonym

du verkar inte lite virrig sötis

2008-02-08 @ 19:59:05
URL: http://idawalderlo.blogg.se/
Postat av: Anonym

men jag läste allt, jag orkar läsa. skriv på

2008-02-08 @ 19:59:36
URL: http://idawalderlo.blogg.se/
Postat av: Saxx

Haha, inte ens jag orkar ju läsa det haha. Jaa det är nog som du säger, liiiite virrig. Puss!

2008-02-08 @ 22:15:43
URL: http://saxx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0