Is

Okej, ännuv geografiarbete väntar. Gårdagen var trevlig. Jag satt i ungefär en timmes tid och försökte få Becca att följa med till sofie, det slutade med att hon sov hos Kim fast hon egentligen från början ville sitta hemma och titta på skönheten och odjuret.  Hemma hos Sofie var det trevligttrevligt, vattenpipa är alltid en hit ;). Många trevliga fina människor gör väl det hela bättre också. 

Becca sa: "Du måste komma hem senast 11!"
Jag: "jaa visst"
Becca: "okej bra"
Jag: "Men då ses vi hemma klockan 11 då?"
Becca: "japp"
Jag "hejdå"
Becca: "hejdå"


Nu är klockan tjugo i tolv och jag sitter här ensam, ingen Becca finns att se. Gick hem genom regn och vind ifrån duveholm nästan till värmbol. Kändes nästan som om jag hade is på hakan.





Saxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0