Jetmotor

Ny skolvecka nu då. Några hade diskussion om boken vi ska läsa på engelskan. Verkar vara få som läst den. Just nu sitter jag på pappas jobb och väntar på bussen. Har aldrig varit här förut, lite läskigt med alla som jobbar här, de kollar konstigt på mig. Kanske bara jag som inbillar mig eller så tycker de att jag är lik någon de känner.
Ikväll blir det teater, mysigt mysigt. Nu pratar jag i telefon med mamma, hon undrade hur det gick idag.  Jag var faktiskt och röntkade (stavas det så? Hoppas det, något i den stilen är det i alla fall) huvudet i en såndär maskin som åker fram och tillbaka. Becca och Pappa var med. Trodde jag skulle få en kontrastspruta så jag var jättenervös (fobi för sprutor). Men det struntade de tydligen i. ingen spruta för min del.
Ni vet när någon säger åt er att inte skratta så bara måste man skratta. Ja så var det ju så att docktorn sa åt mig att ligga helt stilla och inte röra en min.
Då säger Becca: " WOW! va coolt! som värsta science fiktionfilmen ju!"
Hur jag lyckades hålla mig för skratt är det ingen som vet.
Jaa, det var väl allt för idag, ska kanske läsa "the grass is singing" nu.




Kramar alla folk.
Saxx

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hejsan! jag har startat en tävling i min blogg där du kan vinna gratis reklam för

din blogg i en vecka, http://hsomihg.blogg.se/1200912311_211_08__tvling.html

Kika in !

2008-01-21 @ 16:49:48
URL: http://hsomihg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0