Rutor

Aha, idag har jag, min bror och far varit och handlat kläder. Jag fick två byxor och lånade pengar till ett par häftigaste skor (ja jag säger häftigaste, det är fel, men det är det bästa). Maria sov hos mig igår, mysigt. Vi gjorde inget särskilt, bara slappade. Just nu innan jag satte mig här städadae jag ur garderoben. Nej fy fan vad tråkigt det här låter!

Igår blev jag kidnappad av aliens, de satte in ett slags chip i hjärnan på mig så nu måste jag spionera åt dem. När jag senare blev avsläppt landade jag på mount everest. Där bröt jag bäckenbenet när jag åkte på rumpan ner för den långa backen. Jag tog bussen till Sverige den hade vingar så jag flög en del. En gång under färden när jag tittade ut så såg jag tomten och hans renar på väg mot sydpolen. Jag vinkade. Jag landade i Sverige sent på natten, där tog jag en kartong som täcke och en näsduk som underlag. Sov ett tag och drömde att jag hade varit gift med min barndomskompis i fyra år, fast vi hade nästan inte pratat på de fyra åren. Jag vaknade och mindes att jag skulle ju träffa påskharen klockan tolv så jag rånade en bank och köpte lite frukost. Jag började gå ifrån skåne, sisådär vid 11.30 och var hemma tio minuter senare. Väl hemma duschade jag i vin för att lukta gott till påskharen kom. Han kom exakt utsatt tid. Vi blev kära i varandra och betsämde träff senare på kvällen. Jaa, och nu sitter jag här och väntar på min käraste medan jag klipper hål på mina knän så blodet sprutar för att bli så blek som möjligt, han gillar nämligen bleka tjejer.



Hoppas läsningen var trevlig, förresten så var det faktiskt en sanning i den här historien, kan ni gissa vad det var?







Saxx

Kommentarer
Postat av: Simon

Drömmen var sann tror jag. Du som drömmer så mycket =P

2008-01-27 @ 03:44:50
Postat av: ida w

nemen oj vilken vändning! haha oj vilken läsning!

2008-01-27 @ 17:43:03
Postat av: simone

Åh jag vet! Jag vet! Du och Påskis är KÄRA i varann :D

2008-02-01 @ 19:25:55
URL: http://qimono.blogg.se
Postat av: Saxx

Jaa fast nu har han lämnat mig! Trösta mig Simone :(

2008-02-02 @ 12:57:17
URL: http://saxx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0