fi ni to

Hej, eller hejdå...
Nu åker jag igen så bloggandet läggs ner ett tag.
Kanske, jag tror det.
Datorn i Norrköping brukar vara upptagen
av en viss 15årig datanörd.
Det har varit trevligt dessa dagar av frihet.
Och det ligger en dumle bredvid mig som skriker: ÄT MIG!
Jag ska göra av med minst 160kr idag, teater står för dörren.
Choklad ska de få de duktigaste skådespelarna
och då menar jag alla.
Nu måste jag springa till toaletten!
Drack nog lite för mycket te imorse......
Alla ska hade underbart, för det ska jag!



Kram och Puss
Saxx

Kommentarer
Postat av: simone

Vi vill ha uppdatering! Vi vill ha uppdatering!

2008-08-05 @ 16:38:04
URL: http://qimono.blogg.se/
Postat av: Saxx

Har du blivit schizofren Simone hjärtat? ;)

2008-08-16 @ 21:07:42
Postat av: simone

hehe. om det vore så väl, men nu är det så att jag för fram svenska folkets önskan :)

2008-08-25 @ 18:07:58
URL: http://qimono.blogg.se/
Postat av: Saxx

De tre svenksa folken, hahahaha!

2008-08-25 @ 20:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0