Frågetecken

Jag känner mig faktiskt ganska plugglad just nu, och det är inte ofta det händer!
Historian fixas just nu, eller lite halft i alla fall, men det är bättre än inget.


"You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one...."

Köpte film idag, Snatch. Den var bra.

Funderar på att läsa Tärningsspelaren igen, längsen.


Jag tänkte på en sak här om dagen. Jag hade en vän förut, som jag nu saknar. Men jag saknar ju det som personen var förut, nu är den förändrad. Men jag är ju också förändrad. Betyder det då att jag saknar mig själv så som jag var förut?



Saxx

Kommentarer
Postat av: ida w

du bist ja sehr filosofisch meine freundin ;)
tänkvärda ord

2008-03-14 @ 17:38:48
URL: http://idawalderlo.blogg.se/
Postat av: Saxx

Ida, jag kan inte tyska :(

2008-03-16 @ 15:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0