Imagine

Det här har varit en vecka full med teater. Mysigt mysigt!
Träffade Oscar igår, längesen. Jag, Marre och Oscar åt paj, myste i Marres säng och så fick vi lukta på vaniljcigaretter. Mycket prat.

"Man kan inte mäta smärta"   Oscar Hansson 12/3 2008



Det är hemskt att verkligen se, det känns som om jag ska sprängas inifrån.

Hörde Katter bråka idag, hemskt!

Moster i helgen, jag är trött.

Snart premiär, jag är nervös.

Upptäckt John Lennons Imagine<3


Någon som är sugen på en bit kultur?


Vi söker unga pojkar som vill vara med och spela teater, självklart också flickor. Skriv gärna om någon är intresserad. Det är en fördel om man bor i vingåker, katrineholm eller Högsjö.

Just nu Spelas farsen Spanska Flugan. Se gärna Generalrepetitionen den 21/3 (2008) Folketshus Högsjö, Fri Entré!


Peace out
SAXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0