Je suis un grand canard

jävla anka säger ida W. söta anka.
detta var ida som skrev alldeles själv, vi kör en rad var, en så kallad unionstaffet.
hur har dagen varit frågar ida,
ida a älskar att matteb är slut!
det förstår jag sade den frågande ida, för det gör hon med. massor.
Kalaskalsong
eller hur, och ben & jerry's på det
kanske ett stycke Daniel på cyckel?
ja det var ju en sekvens. och en marre med fint hår
dessa sköna våta regndroppa som kyler av asfalten.
vad erotiskt om naturen. natursvärmeri, våt asfalt
Jean jaques rosseau upp i dagen va?
men jävla kulturnörd. jag vill vara en, klipp av en smula oh syster
vi har det alltför djupt rotade i oss, vi kommer att förlora striden emot det vet du.
nej nej. bara för att det inte finns slag att förlora så, eller vad skriver jag, jag tänker på latin
samson, är det bättre? jaa mycket bättre. Puss.
oh samson, regina, drottning av skönsång. eller något. nu känner jag att jag börjat bli för koncentrerad, oj.
Ett slutord då i denna förvirrande diskussion om inget?
ja precis. vi flummar det bästa av denna regnonsdag. precis som jens lekmans sipping on sweet nectar.
man som leker x2!






Saxx & idawalderlo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0