lite skrift om min dag

Jag lärde mig Idas sommarvisa på gitarr igår.
Min mamma började gråta och blev nostalgisk.
Just den låten spelades på radion när jag föddes.
Det är arton år sedan.
Eller mer exakt 17.32 ikväll.
Vad ironiskt att jag skulle lära mig just den
nu när jag fyller arton.
Haha.
Jag har badat idag, mitt första dopp i år.
Strykt klänning och nu väntar jag på maten,
stekt lax och potatismos<3
Efterrätten blir fruktsallad med grädde!

Jag kan sammanfatta mina arton år med ett ord, tur.
Det är nästan så att jag blir paranoid, snart händer det något dåligt.
I morse vann jag femtio kronor på triss!
Det enda jag lyckas ha otur i vet jag inte ens hur det är.
Jag bara spekulerar.
Äsch, såklart oturen finns men turen väger över.

"Happy birthday to me,
happy birthday to me,
happy birthday dear I,
happy birthday to me!"



Vänner ni är det bästa som har hänt mig!







Saxx



Kommentarer
Postat av: ida ida ida ida ida

åh grattis på 18årsdagen snuttis!

ikväll kommer vi och firar.

idas sommarivsa, endast för oss två.

vad gulligt ditt inlägg är. och på tal om tur,

hur jävla mycket tjänar du inte denna sommar?! ;)

ha en underbar dag!

puss & kram

2008-05-24 @ 12:52:08
URL: http://idawalderlo.blogg.se/
Postat av: Saxx

Tack så mycket! Det var en underbar kväll! :D

Du har rätt jag tjänar MYCKET ;)

Jag ger dig lite cred för att du skrev ditt namn ^^

Puss!

2008-05-25 @ 02:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0