robin hood men in tights - usel film men man behöver inte tänka.....

soliga dagar.
Hur kan det vara sommar redan 10 maj?
Det är deprimerande.
Men man kan liksom inte vara deppig för solen tillför endorfiner som gör mig glad.

Idag har hänt en del, eller.
Jo, jag tänkte ha dödligt vapen maraton, (jag är för övrigt väldigt förvånad över att jag är så kär i de filmerna), men det gick inte. 3:an och 4:an funkade inte i dvdn.
Jag var på en bortrövar picknick med Alina och Marre och fick håret flätat.
Jag blev medusa.

Igår var mysigt vi tittade på film, jag, Ida, Marre och Rebecca.
Daniel hämtade, trevligt.

En sista sak.
I tisdags var jag hos Simon, det var längesen. Vi diskuterade dimensioner.
Jättekul att vara där!
Nu är det bara Jonas jag inte har träffat på jättelänge. Hoppas lumpen är klart snart.







Saxx 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0