sämsthelaeftermiddagenochalltid

Solen lyser himlen är blå, vad det är skönt att leva då.
Högt i topp går allas humör, och det är det som susen gör!



Jag, Stina och Becca sitter i en datasal.
Vi har redan varit ute länge och blivit grillade.
Bredvid mig ligger den absolut sämsta brochyr jag sett!
Helt och hållet sexistisk och dessutom kan de inte ens stava till motto!
Vi har redan kritiserat den,
massor.

Nästa vecka ska klassen till stockholm.
Opera då.

På fredag ska jag på konsert, och inte vilken konsert som helst, KISS!
Det blir mamma och jag, sen kommer bror upp på lördagen, lillvargen som han kallas.
Aooooooo!








Saxx

Kommentarer
Postat av: Simon

Ååh, jag är ju inte lite avunsjuk på Kiss-konsterten! >_<

2008-05-28 @ 15:44:30
Postat av: Saxx

Om man fick ta med en person extra skulle jag välja dig ^^

2008-05-28 @ 17:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0