ah, är det där bloggen ligger?!

Dags att damma av bloggen kanske?

Men vad ska jag skriva?

Jag har tittat så mycket på teve att jag har ont i huvudet.
Jag uppskattar det till minst tio timmar i en lång linje.
Mit hår luktar nytvättat fast jag är sjuk och tvättade det igår.
Det står en skål utan några som helst nudlar i på nattduksbordet.
Jag väntar otåligt på filmerna som jag beställde nyss.


:Dance of the dead
Spirited away
Howls moving castle
Sweeney todd
Peter pan


Allt, inklusive frakt, gick på 595kr.


Mitt "Grattis Ida på a18-årsdagen" som jag fick av Simone står i fönstret.
Nu tänker jag göra något som inte innefattar en dator eller en teve.





Saxx


Kommentarer
Postat av: m

<3

2008-09-02 @ 22:39:16
Postat av: simone

i'm so happy :)

2008-09-06 @ 14:53:35
URL: http://qimono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0