En paus i studerandet

Hej,
i förrgår fick jag filmerna!
Jag har redan sett alla utom en.
De passar perfekt i mitt helt nystädade rum.
Jag är ganska nöjd med städningen,
dock finns det några irriterande bölder som skaver.
Exempelvis en av de små speglarna över skrivbordet.
Fast den har mer dubbelhäfftande stark tejp än de andra
envisas den med att ramla ner minst en gång om dagen.

Idag har jag inte gjort så mycket, mest lyssnat på Norah jones.
Nästa helg ska pappa ha kalas med 5 andra, tror jag det är.
Min mamma och hennes kille ska komma,
lite lustigt kommer det nog att kännas.
De är ju ändå skilda sen 7år tillbaka och de brukar inte festa tillsammans.

Mitt hår är platt idag förresten.


Wrap it up, som någon skulle säga.







Saxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0